L’associació de comerços i serveis de proximitat de Lleida engega la campanya Slow Colors Week, una acció que vol reivindicar els valors mare de Slow Shop com la seva localitat, el consum responsable i de proximitat, la passió per la feina i la identitat tan característica de l’associació.
D’aquesta manera, la campanya es basa en aquests cinc valors que, acompanyats de cinc colors, s’estructura sota els següents claims:
Descobreix els comerços i serveis de proximitat, el que hem batejat com ‘Filosofia Blue’, una filosofia que respecta la relació comercial entre productors i consumidors que aposten per la ciutat.
Defensa un consum responsable, la ‘Filosofia Yellow’, que lluita per la conservació del medi ambient, la igualtat social i el benestar dels treballadors.
Sent la passió en cada detall, que hem acompanyat del color de la passió en majúscules, el vermell. Així, la ‘Filosofia Red’ reivindica la il·lusió per la feina ben feta.
Aposta per la proximitat, la ‘Filosofia Green’ i un dels valors més clau de Slow Shop, la proximitat. Serveis i comerços que posin en valor els productes de la terra i el respecte per la qualitat del que tenim a prop.
Suma’t a la identitat Slow, l’últim dels claims i el que marca la diferència. La ‘Filosofia Orange’ es refereix a la identitat de cadascun dels comerços i serveis que formen part de l’associació, única i personal.
Deixa un comentari