Jutjar un llibre per la seva coberta

Ara que ve Sant Jordi qüestionem-nos, per un moment, la dita popular i proposem-nos literalment jutjar un llibre per la seva coberta. Prenem-ne un, revisem-ne de dalt a baix tots els elements que en conformen la portada i posem en valor tots els arguments per a dictar-ne sentència: que ha fet que ens hi fixéssim d’entre la resta de llibres? Perquè ens aventurem a pensar que el seu contingut ens farà passar una bona estona? En definitiva, que és el que fa que ens sentim atrets per a llegir-ne la primera pàgina?

Deixem ara de banda aquest exercici estètic, que ens ha servit com a pretext maniqueu per a portar-vos al nostre terreny, però aprofundim amb la idea de promesa que representa la portada d’un llibre per adonar-nos de la importància que, en una quotidianitat sobreeixida d’inputs visuals, suposa la presentació encertada d’una idea en termes de disseny.

Saber que, en molts casos, ‘la imatge anticipa la idea’ en el trànsit constant de missatges d’una societat sobreinformada, és la premissa que defineix la nostra professió com a dissenyadors gràfics.

Coneixedors de les connotacions d’una determinada tipografia, dels valors associats a una gamma cromàtica o de la importància d’una bona composició per facilitar la lectura d’una imatge, a SopaGraphics projectem les millors solucions per a les necessitats comunicatives dels nostres clients.

De la mateixa manera no hauríem d’acceptar que ‘cap llibre es quedi sense llegir’ per una portada poc afortunada, a SopaGraphics treballem per a que ‘cap projecte es quedi sense descobrir’ i celebrem com a nostres els èxits dels qui, fent-nos confiança, donen valor i fan créixer la seva marca precedint-la de les nostres propostes.

SopaGraphics
http://www.sopagraphics.com

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *